ContactCare
Standnummer #B02
ContactCare
Persoonlijk klantcontact zorgt voor meer loyale en tevreden klanten. Vanuit ons klantcontactcenter in Amersfoort staan wij dagelijks duizenden consumenten en bedrijven te woord via telefoon, e-mail, chat en whatsapp. Zo zorgen wij ervoor dat organisaties zich volledig kunnen focussen op groei, terwijl hun klantcontact bij ons in goede handen is. Wij zorgen ervoor dat jouw merk zeven dagen per week bereikbaar is voor klanten en leads. Onze professioneel getrainde klantexperts staan hen altijd snel, persoonlijk en vriendelijk te woord. Dit zorgt voor tevreden klanten, een verhoogd servicelevel en een grotere kans op herhaalaankopen. ContactCare levert inbound- en outboundcampagnes, backoffice activiteiten, dataverrijking, social campagnes of levert getraind klantencontactpersoneel op locatie, indien gewenst inclusief systemen en begeleidend personeel.Terug naar het overzicht
The world is your playground
Kom naar De BuitenlandBeurs en ontdek alles over studie, stage en tussenjaar in het buitenland
De BuitenlandBeurs is hét grootste event van Nederland op het gebied van studie, stage, tussenjaar en (vrijwilligers)werk in het buitenland
Blog
De 7e editie van De BuitenlandBeurs: een groot succes
Jelle studeerde 6 maanden in Milaan: “Ananas op pizza kan echt niet!”
Meld je aan voor de nieuwsbrief
naar boven